Hej. Kände för att göra ett inlägg.

Sen jag skrev sist har jag gjort följande:
 
Förutom detta har jag pluggat. Mycket. Jag har fått min studentmössa vilket fått mig att inse att studenten faktiskt kommer att SKE om ca 60 dagar. Inte att det bara är ett avlägset mål. Läskigt va? Dags att bli klar med sakerna som avgör om min examen blir for realz eller om jag blir kvar på skolan ett år till. 
 
Jag har partat med lösfransar och haft coola kläder. Har fyllt år också, och hälsat på getter. Jag vet inte, men det känns som att jag vill blogga igen. Jag vill fota. Jag ska återuptta mitt nyårslöfte att ta med mig kameran precis överallt förutom i skolan. (och jobbet. och simhallen. och klubben. och baren. okej jag tar med den SÅ FORT DET FINNS TILLFÄLLE. Själv-pinky-swear.)
iPhonebilder | |
#1 - - Emmy:

BRA INLÄGG OCH BRA IDÈ ATT BÖRJA BLOGGA IGEN MVH STALKER.

Svar: TACK EMMY MVH TACKSAM
clararoman.webblogg.se