Kissemiss.



Denna kväll och förra kväll spenderades hos nygamla kärleken. Det är fint när man hittar tillbaka. Movie Drinking Games med Simon och Emil. Det var kul. Fick en kompis på väg hem, en kisse som jag brukar träffa på en gata nära Jesper. Liten och mjuk, som jag gillar dem (bullshit jag gillar alla katter).
 
 
Dricker drickkvarg (är i fitspo-förnekelse ok) och tänker på att på tisdag åker jag till Gotland. Med samma gäng som förra året. Samma hus, samma goa stämning. Hoppas på snaps. Min kamera är fucking sönder så inga fina bilder detta år. Visst suger det? Ja.
 
Har fått en grej för att blogga och läsa bloggar igen. Det är någonting fint med att dokumentera dagar, även de som inte är så spännande. Jag tycker om att kunna kolla tillbaka i arkivet, se vilka bilder jag valt att lägga ut och vad som hände i mitt liv just då. Kanske ska släppa lite på hela inte-skriva-om-vardag-principen. Japp. Mm.
iPhonebilder | |